Technická podpora

servis@hyperon-a.cz

+420 777 358 566

Neexistuje jedno univerzální řešení pro všechny

Poskytujeme pomoc při řešení provozních problémů, poruchových stavů produktů prostřednictvím telefonického a nebo emailového poradenství.

Ať už hledáte informace o našich produktech, chcete vědět, kde je zakoupíte, nebo potřebujete technickou dokumentaci, jste na správném místě. Pokud potřebujete pomoc s údržbou produktů nebo servisem, neváhejte se na nás obrátit.

Zákaznická podpora programu Aspe

Potřebuji poradit

Individuální servisní služby

Chci se naučit

Technická podpora na míru vašim potřebám

 

Prostřednictvím vzdáleného přístupu vám dokáží naši specialisté na dálku pomoci přímo uvnitř vašeho počítače. Používáme k tomu dedikované VPN připojení nebo specializované zabezpečené připojení (SAL).

Neexistuje jedno univerzální řešení pro všechny, vždy je přizpůsobíme vašim potřebám. Hlídáme, aby vaše technologie zůstaly v chodu

Kolegové v práci

Servis

Specialisté technické pomoci při práci s produkty u zákazníka nebo vzdáleným přístupem u nás není výjimkou
 

přístup do uživatelské sekce stránek Aspe – založení přístupů uživatelům zákazníka do uživatelské sekce

Odstranění poruch

 

odstraníme poruchové stavy produktů na základě nahlášených požadavků zákazníka

Zástupce zákaznické podpory

Jak vám můžeme pomoci?

Implementace
 

poskytujeme implementační služby dle dohody se zákazníkem
 

součástí těchto služeb bude návrh požadovaného řešení, zahrnující i plán požadovaných úprav

Update/upgrade

v případě neaktuálních verzí jsme schopni zajistit instalaci, či přímo upgrade dané verze

 

Potřebujete poradit s výběrem?
Zanechte nám poptávku a naše podpora se vám ozve a poradí.