+420 777 358 566
Neexistuje jedno univerzální
řešení pro všechny
Poskytujeme pomoc při řešení provozních problémů, poruchových stavů produktů prostřednictvím telefonického anebo emailového poradenství.
Ať už hledáte informace o našich produktech, chcete vědět, kde je zakoupíte, nebo potřebujete technickou dokumentaci, jste na správném místě. Pokud potřebujete pomoc s údržbou produktů nebo servisem, neváhejte se na nás obrátit.
Prostřednictvím vzdáleného přístupu vám dokážou naši specialisté na dálku pomoci přímo uvnitř vašeho počítače. Používáme k tomu dedikované VPN připojení nebo specializované zabezpečené připojení (SAL).
Neexistuje jedno univerzální řešení pro všechny, vždy je přizpůsobíme vašim potřebám. Hlídáme, aby vaše technologie zůstaly v chodu
Servis
Poruchy
Update/upgrade
Implementace

Technická podpora
na míru vaším
potřebám
Servis
Specialisté technické pomoci při práci s produkty u zákazníka nebo vzdáleným přístupem u nás není výjimkou
přístup do uživatelské sekce stránek Aspe – založení přístupů uživatelům zákazníka do uživatelské sekce
Odstranění poruch
odstraníme poruchové stavy produktů na základě nahlášených požadavků zákazníka

Jak vám můžeme pomoci?
Implementace
poskytujeme implementační služby dle dohody se zákazníkem
součástí těchto služeb bude návrh požadovaného řešení, zahrnující i plán požadovaných úprav
Update/upgrade
v případě neaktuálních verzí jsme schopni zajistit instalaci, či přímo upgrade dané verze