
Kariéra v Hyperonu
Staňte se součástí ...

Specialista uživatelské podpory (Praha)
Náplň práce❔
-
Komunikace s uživateli po emailu, telefonu i osobně
-
Řešení požadavků v prostorách klientů společnosti
-
Řešení technických problémů přes nástroje vzdálené podpory
-
Instalace a konfigurace systémového a programového vybavení
-
Implementace a školení u zákazníků
-
U stávajících zákazníků utužovat obchodní vztahy a rozšiřovat stávající řešení
-
Úzká spolupráce s českým vývojovým a implementačním týmem
Požadujeme❕
-
Minimálně středoškolské vzdělání (odborné vzdělání technického nebo stavebního směru výhodou)
-
Znalost produktů MS Office
-
Obecný technický přehled v IT technologiích
-
Smysl pro týmovou spolupráci
-
Dobré komunikační schopnosti
-
Proklientský přístup - Spolehlivost a flexibilitu
-
Loajalitu
-
Samostatnost je důležitá a kreativita se cení
-
Řidičský průkaz skupiny B
Výhodou bude🧐
-
Praxe na obdobné pozici
-
Přehled nebo praxe v oboru stavebnictví, IT
Co vám můžeme nabídnout🔥
-
Velmi zajímavou práci v dynamické oblasti IT – nejen v kanceláři, ale i v terénu
-
Zaměstnání u zavedené a stabilní české společnosti
-
Dlouhodobá spolupráce na HPP
-
Přátelskou firemní kulturu s důrazem na týmovou spolupráci
-
Kvalitní HW i SW vybavení, přístup k nejmodernějším technologiím a specifickým projektům
-
Dobré platové podmínky a odměny odpovídající pracovním schopnostem a výsledkům
-
Podporu při odborném rozvoji, bohatá nabídka interních a externích školení - měkké i tvrdé dovednosti
-
Jazykové kurzy s příspěvkem zaměstnavatele
-
25 dní dovolené
-
Odměny za sebevzdělávání
-
Prostor pro vlastní iniciativu
-
Benefity (Multisport karta, příspěvek na životní a penzijní připojištění, vstupenky do ZOO Praha, Liberec, fotbal a hokej Liberec, Permanentka Ještěd - lyže, stravenky, jubilejní věk - odměna od zaměstnavatele, široká nabídka firemních akcí pro zaměstnance i jejich rodiny, výhodné služby - Raiffeisenbank, Vodafone)
Ničeho se nebojte se a své životopisy zasílejte na naši emailovou adresu 🙏🏼